sobota, 1 sierpnia 2015

Zapowiedzi książkowe #1 | SIERPIEŃ 2015

Kolejna odsłona cyklu, w którym znajdziecie przegląd zapowiedzi książkowych na dany miesiąc. Pokazuję, które książki w jakiś szczególny sposób mnie zainteresowały oraz chciałabym przeczytać. Powieści, które naprawdę, ale to naprawdę muszę mieć są oznaczone znacznikiem must have. A wy na co czekacie?

Delirium. Trylogia
Lauren Oliver
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Otwarte



Dotyk Julii. Trylogia
Tahereh Mafi
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Otwarte



Oddam ci słońce
Nelson Jandy
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Otwarte
MUST HAVE



Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)
Crutchley Lee
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Otwarte
MUST HAVE

Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym) - Crutchley Lee


Nikt
Magdalena Kozak
data wydania: 7 sierpnia 2015
wydawnictwo: Fabryka Słów

Nikt - Kozak Magdalena


Spełnienia marzeń!
Katarzyna Michalak
data wydania: 28 sierpnia 2015
wydawnictwo: Literackie

Spełnienia marzeń!


Bezużyteczna.pl
Dawid Tekiela, Marcel Szuplewski
data wydania: 24 sierpnia 2015
wydawnictwo: Znak
MUST HAVE

Bezużyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej


Longin. Tu byłem
Marcin Prokop
data wydania: 3 sierpnia 2015
wydawnictwo: Znak emotikon

Longin. Tu byłem


After 4. Bez siebie nie przetrwamy
Anna Todd
data wydania: 17 sierpnia 2015
wydawnictwo: Między słowami
MUST HAVE

After 4. Bez siebie nie przetrwamy



Ekspozycja
Remigiusz Mróz
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Filia

Ekspozycja - Mróz Remigiusz


Przypadki pewnej desperatki
Magdalena Wala
data wydania: 26 sierpnia 2015
wydawnictwo: Czwarta strona
MUST HAVE

Przypadki pewnej desperatki - Wala Magdalena


Książka pod tytułem. Tom 3
Robert Trojanowski
data wydania: 26 sierpnia 2015
wydawnictwo: Kaktus

Książka pod tytułem. Tom 3 - Trojanowski Robert


Wodospady cienia. Tom 5. Wybrana o zmroku
C.C. Hunter
data wydania: 27 sierpnia 2015
wydawnictwo: Feeria Young

Wodospady cienia. Tom 5. Wybrana o zmroku - Hunter C.C.


Wiedźmy z Savannah. Tom 2. Źródło
J.D. Horn
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Feeria Young

Wiedźmy z Savannah. Tom 2. Źródło - Horn J.D.


Mgła
Kaja Malinowska
data wydania: 12 sierpnia 2015
wydawnictwo: Znak

Mgła - Malanowska Kaja



10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie czekam na Ekspozycję. Mam nadzieję że się na niej nie zawiodę.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Dotyk Julii <3 Bardzo chciałabym mieć na swojej półce Delirium i Wiedzę Bezużyteczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie będę polować na nic konkretnego. Już zdążyłam się nieco zapoznać z premierami i dużo nowości mnie nie zaciekawiło. No, z pewnością nie tyle co w lipcu ;P

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać "Oddam ci słońce", koniecznie muszę mieć tę książkę na swojej półce ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na "Dotyk Julii. Trylogia", "Oddam Ci słońce", "Wybraną o zmroku" i "Wiedzę Bezużyteczną"! Tylko skąd ja wezmę pieniążki na tyle nowości wydawniczych? :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawe pozycje. Jedynie to ponawianie trylogii trąci mi już czystą chęcią zarobku.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zakupię "Dotyk Julii". Będzie co poczytać :)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trylogia "Delirium" oraz "Dotyk Julii" są już za mną. Serdecznie polecam to i to :D
    Po After mam zamiar sięgnąć, ale przede mną dopiero tom 1. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotyk Julii czytałam, ale niestety tylko pierwszy tom. Mimo że mi się spodobała na razie nie mogę się zmusić do przeczytania kolejnych :/

      Usuń
  9. Strasznie chciałabym zabrać się za trylogię "Delirium", za "Dotyk julii" także. Czytałam tylko pierwszą część i nie zbyt mi się podobałam, ale mam nadzieję, że kolejne tomy okażą się lepsze :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)