piątek, 7 sierpnia 2015

Siedem grzechów głównych książkoholika tag


Zostałam nominowana przez Ann Wars do bardzo ciekawego tagu, którego nie mogłam sobie odmówić. Uwielbiam takie zabawy! Nie nominuję nikogo, jednak jak ktoś miałby ochotę odpowiedzieć na te siedem pytań, zapraszam.

1. PYCHA
  • O jakiej książce mówisz najwięcej, jeśli chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny człowiek?
Wydaje mi się, że nie spotkała mnie jeszcze taka sytuacja. Rozmawiam o książkach, o jakich mam ochotę w danym momencie pogadać i nie zwracam wtedy uwagi czy mówię w sposób inteligentny.

2. CHCIWOŚĆ
  • Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?

Najtańcza to biografia Michaela Jacksona, którą udało mi się upolować w Auchanie za 1,99 zł. A najdroższa? Girl online, kosztowała 39, 99 zł, ale chyba znalazłoby się z parę innych książek akurat za tę, a nie wyższą cenę.


3. NIECZYSTOŚĆ
  • Jakie cechy bohatera uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?

Przede wszystkim cenię sobie inteligencję i poczucie humoru. Nie wyobrażam sobie też płytkiego i zadufanego w sobie bohatera, oczywiście z wyjątkiem Jace'a z Darów anioła. A, i zero klonów Belli ze Zmierzchu.

4. ZAZDROŚĆ
  • Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?

Marzę o najnowszym i zagranicznym wydaniu całej serii Harry'ego Pottera. Widzieliście ilustracje? Są genialne. 

5. OBŻARSTWO
  • Jaką książkę możesz pożerać (czytać) cały czas?

Naprawdę rzadko mi się zdarza, abym przeczytała jakąś powieść więcej niż jeden raz. Nie lubię tego, tak więc pytanie zostawiam bez logicznej odpowiedzi.

6. GNIEW
  • Z jakim autorem masz relację love/hate, czyli jednocześnie go kochasz i nienawidzisz?

John Green. Z jednej strony uwielbiam jego książki. Poczucie humoru, lekkość w pisaniu to coś, co w nim kocham. A nienawidzę? Schemat bohaterów pojawiający się w każdej jego powieści. 

7. LENISTWO
  • Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?

Zawsze zaniedbuję czytania lektur szkolnych, a chyba najbardziej Krzyżaków. Przeczytałam 20 stron. Jedna z najdłuższych godzin w moim życiu.

19 komentarzy:

  1. W 100% zgadzam się z Johnem Greenem !!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka klasyką, ale zmusiłam się do przeczytania 30 stron Krzyżaków i mam nadzieję, że nikt nie będzie wymagał ode mnie więcej ;).
    Masz rację - okładki najnowszego Pottera są przepiękne. Nic tylko siąść i czytać ;),

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaniedbuję czytanie lektur, w ubiegłym roku szkolnym przeczytałam tylko jedną. Z Krzyżakami miałam tak samo, przebrnęłam przez kilka pierwszych stron, po czym zamknęłam książkę i powiedziałam sobie "nigdy więcej" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To wydanie Harry'ego jest super ;) A przez połowę Krzyżaków chyba przebrnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Harrego Pottera muszę przeczytać jeszcze w polskiej wersji. Co do Greena to się zgadzam. Ta schematyczność...
    A "Krzyzacy" mi się bardzo podobali. ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te okładki do Harrego Pottera są śliczne <3
    Też zaniedbuję lektury szkolne. Nie wiem czemu, ale w tamtym roku szkolnym przeczytałam tylko dwie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam wszystkie, no prawie wszystkie, oprócz krzyzakow. Niestety nie robię tego z własnej woli :/

      Usuń
  7. Jeszcze nie spotkałam się z tym Tagiem! Świetnie Ci wyszedł :D
    Pozdrawiam :* + będę do Ciebie zaglądać częściej ^^
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi tagami :D nominowałam Cię do My little pony tag :*

      Usuń
    2. Jeju, dziękuję od zawsze chciałam zrobić ten tag! :*

      Usuń
  8. Ahaha, przybij piątkę odnośnie "Krzyżaków" ;) Spędziłam w jej towarzystwie godzinę, a czułam jakbym przez ten czas zestarzała się o lat 20. O zgrozo, nauczyciele nadal męczą uczniów tym... dziełem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tylko w pierwszej gimnazjum :D

      Usuń
  9. Ooo, pierwszy raz widzę ilustrację do Pottera ;o Świetne *.*
    Zapraszam też do siebie ;) http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak Krzyzacy to najgorsza lektura tez jej nie przeczytalam gdyby nie ten jezyk jakim byla pisana to pewnie byloby lepsze
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedługo u nas będzie ilustrowany nowy HP:) Co roku jeden tom:) Akurat będę już miała półki w nowym domu to sobie kupię, bo stare wydania mam już mocno zniszczone od ciągłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za informację, postaram się zaopatrzyć we wszystkie części, bo od dawna zamierzałam to zrobić :))

      Usuń
  12. Niee, Harry Potter? Wybacz, ale dla mnie okładki nie są wgl ładne.. Treść książek też mnie ie interesuje.. Za to filmy :D jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi, że odpowiedziałaś na ten TAG ;) A Krzyżaków już się boję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzyżacy nie są tacy źli, trzeba tylko się w nich wczuć : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)