wtorek, 1 września 2015

MY LITTLE PONY BOOK TAG



Dziękuję Cynamonkatie books za nominację! Bardzo spodobał mi się ten tag, dlatego odpowiedziałam na pytania i przy okazji zaprosiłam parę osób do My little pony tag. Postarałam się nominować blogerów, którzy nie zostali jeszcze do niego zaproszeni, więc miło mi będzie, jeśli dołączycie do tagu, bo według mnie jest on bardzo ciekawy oraz warty uwagi no i... uroczy!

Apple Jack
  • książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne


Pierwsza książka, która wpadła mi na myśl to Rywalki, w końcu Ami postanowiła wziąć udział w rywalizacji o koronę nie tylko ze względu na Aspena, ale też przede wszystkim, aby uszczęśliwić swoją rodzinę. Dla głównej bohaterki dobry kontakt z rodziną zawsze był na pierwszym miejscu.

Pinkie Pie
  • najzabawniejsza książka, jaką spotkałeś w swojej "czytelniczej karierze"



Są to zdecydowanie Dary anioła. Typowy dla tej serii ironiczny humor jest genialny! Mogłabym też wspomnieć o Papierowych miastach czy Szukając Alaski Johna Greena, ale Cassandra Clare tym razem bezkompromisowo wygrywa.

Rarity
  • książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów


Wydaje mi się, że jest to cała trylogia Igrzysk Śmierci. Katniss może nie przyciągała za sobą morza adoratorów, ale w końcu jej odwaga i niezależność zawróciły w głowach aż dwóm chłopakom. Tak przy okazji: jesteście team Gale czy team Peeta?

Fluttershy
  • wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni



Hmm, bardzo długo się nad tą odpowiedzią zastanawiałam, bo w końcu Dary anioła czy Harry Potter to serie, o których dużo się mówi. Są jednak książki polskiej autorki, dzięki którym zaczęłam nałogowo czytać, a mianowicie wszystkie części Pamiętnika nastolatki. Kilka lat temu pokochałam tą serię i nadal mam do niej ogromny sentyment.

Twilight Sparkle
  • książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką


Kolejne pytanie, nad którym musiałam się nieco zastanowić. Myślę, że mogłaby być to Isabelle z Darów anioła jak i Ruby z Love, Rosie, która jest jakieś trzy razy ode mnie starsza, ale co tam.

Spike
  • książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią


Znam naprawdę dużo takich powieści, ale książka, o której najpierw pomyślałam to After, a dokładnie mam na myśli Zeda.

Rainbow Dash
  • książka, do której masz największy sentyment


Jak już wspominałam, jest to Pamiętnik nastolatki, ale równie dobrze mogą to być książki z mojego dzieciństwa, czyli Ania z zielonego wzgórza oraz Dzieci z Bullerbyn.

Moje odpowiedzi może nie są za długie, jednak mam nadzieję, że nie zapomniałam wspomnieć o jakiejś książce. Kogo nominuję? Zapraszam do zabawy! :D

22 komentarze:

  1. #TeamGale ;D A ty?
    Dziękuję za nominację :)

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o Pamiętnikach nastolatki (co tylko potwierdza, że jest to mało znana seria). Zgadzam się z tobą s kwestii Darów Anioła! W niektórych sytuacjach po prostu wybuchła śmiechem!

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sentyment do Dzieci z Bullerbyn, pierwsza lektura, która mi się spodobała. Humor z Darów też cenię, pomimo tego, że ostatni tom mnie bardzo rozczarował. No i Igrzyska, Katniss jest świetna, dzięki niej zrodził się bunt i w ogóle... Kocham tą historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni tom darów czeka na swoja kolejke juz od kilku miesięcy, niestety nie umiem się za niego zabrać :/

      Usuń
  5. Bardzo przepraszam, ale tym razem nie odpowiem na nominacje ;c Za mną ciężki dzień, a przede mną takich dni będzie coraz więcej. Mam nadzieję, że się nie obrazisz :) Jeszcze raz przepraszam ;*

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, dosonale cię rozumiem :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Iskierka Zmierzchu :D! (Twilight Sparkle :P)
    Gale, team Gale forever <3! Przynajmniej jest wolny, więc cały mój :D.
    Ten obrazek z Rainbow xD.
    Dzieci z Bullerbyn prawie w ogóle nie pamiętam, ale za to Anię czytałam chyba ze trzy razy i na pewno jeszcze to powtórzę ^^. Uwielbiam te książki :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już ten tag na innych blogach. Jest bardzo ciekawy i pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja My Little Pony BookTAG mam za sobą i pamiętam, że miałam z nim pewien problem XD
    Ale Ty świetnie sobie poradziłaś ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dary Anioła mają w sobie humor, szczególnie komentarze Jace'a mnie rozwalają ;D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny TAG ;) Dziękujemy za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W "Rywalkach" więzi rodzinne są bardzo ważne :)
    Oj tak! DA to jedna z najzabawniejszych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie m.in to lubię w Darach Anioła, że mają ogromną dawkę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy tag.:-) Ja też mam największy sentyment do "Ani z Zielonego Wzgórza":-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zrobienie tagu :* Świetnie Ci wyszedł :D
    "Pamiętnik nastolatki"? brzmi ciekawie xD, chyba zacznę rozglądać się za tą serią ^^.
    Buziaky :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jaki fajny tag ^^ MLP to taka słodka bajka :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)