sobota, 10 października 2015

Zdobycze książkowe #2 | Stosik wrześniowy


W poprzednim miesiącu udało mi się kupić, jak i otrzymać trochę książek. Trafiło się pare perełek, które po prostu musiałam mieć u siebie na półce, a wrzesień jak najbardziej uważam za udany względem nowych powieści. Dalej główkuję, jakby tu polepszyć nieco jakość zdjęć, ale jak na razie mój telefon musi mi wystarczyć. Miłego oglądania! :)


  • Drzazga - Ewa Nowak. Kilka miesięcy temu przeczytałam inną powieść tej autorki, która niestety nie przypadła mi do gustu. Wiem jednak, że pani Nowak jest osobą, której warto dać drugą szansę, dlatego, dzięki wyzwaniu Poczuj miętę do czytania miałam okazję dostać egzemplarz Drzazgi. Na szczęście książka pani Nowak bardzo miło mnie zaskoczyła, za niedługo pojawi się recenzja. (od Egmontu)
  • Papierowe miasta - John Green. Książkę czytałam bardzo dawno temu, ale zamierzam skompletować wszystkie powieści Greena w filmowych okładkach. Muszę się jeszcze zaopatrzyć w Gwiazd naszych wina no i poczekać na Szukając Alaski. (zakup własny)
  • Dopóki nie zgasną gwiazdy - Piotr Patykiewicz. Zakup bardzo nieprzemyślany i spontaniczny. Nie wiem nawet, o czym jest ta książka, niedługo się za nią wezmę. Ta okładka jest boska! Czytał ktoś? :) Bo nie wiem, czego mam się spodziewać. (zakup własny)
  • Ogień i woda - Victoria Scott (recenzja). Tę książkę przeczytałam pod koniec sierpnia, niestety nie zdążyłam ją dodać do wakacyjnego stosiku, więc ląduje tutaj. (od Iuvi)


  • Hopeless - Colleen Hoover (recenzja). Książkę czytałam kilka miesięcy temu, w sumie była dobra, ale liczyłam na coś lepszego. Chyba za dobrze ją ocenilam :/. (wymiana na Lc)
  • Iga Wiśniewska - Gwiazda wschodu (recenzja). Recenzja niedawno pojawiła się na blogu, dlatego nie będę za dużo teraz o niej opowiadać. Niemniej, warta przeczytania. (od Lucky)
  • Ciarki - Julie Garwood (recenzja) Dobra mieszanka kryminału i romansu, mimo drętwych dialogów, szczerze mogę ją Wam polecić lako lekką powieść :) (od Lucky)
  • Urodzona o północy - C.C. Hunter. Od dosyć dawna miałam chęć na całą serię, toteż jestem ogromnie szczęśliwa, że udało mi się wygrać tę książkę. Okładka i grzbiet są cudowne, nie mogę się na nie napatrzeć :3 Za pierwszy tom wezmę się za niedługo, gdyż najpierw muszę zaopatrzyć się w pozostałe części. (wygrana w konkursie u Feeri Young)
  • Wybrana o zmroku - C.C. Hunter. Moje kompletowanie serii zawsze było dziwne, ale jak zobaczyłam, że był konkurs/losowanie u Małej Pisareczki, nie mogłam się oprzeć. Zwłaszcza, że to moja pierwsza wygrana, jeżeli chodzi o losowania! :D Po pozostale tomy polecę jeszcze w tym miesiącu. (wygrana w konkursie)
  • Zwykły człowiek - Craeme Cameron (recenzja). Świetna książka, której dałam 8/10. Coraz bardziej przekonuję się o thrillerów :) (od HarperCollins)


To by było na tyle, czytaliście coś z tego zestawienia?
 Miłej i zaczytanej soboty życzę! :)

21 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać Patykiwicza, ale na razi walczę z domowymi zaległościami i staram się zmniejszyć to, co mam do przeczytania. Ale Dopóki nie zgasną gwiazdy mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Dopóki nie zgadną gwiazdy i całkiem mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytałam "Dopóki nie zgasną gwiazdy" i byłam pod wrażeniem - naprawdę przemyślana fabuła, ciekawy świat i fajnie rozwijający się bohater. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych książek czytałam Hopeless i Papierowe miasta. Co do reszty, na pewno mam w planach Ogień i wodę, oraz serię C.C. Hunter ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałości! <3
    Czytałam "Hopeless" i jestem minimalnie zawiedziona - spodziewałam się czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze. Czytałam Dopóki nie zgasną gwiazdy i dosyć ciężka książka, ale naprawdę świetna ;)

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to wydanie "Papierowych miast" i bardzo je sobie cenię :) Żadnej z pozostałych książek nie czytałam, ale mam chęć poznać "Ogień i wodę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Papierowe miasta" mam w planach. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej nie czytałam, aczkolwiek chętnie zapoznam się z ich recenzjami.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo perełek znajduje isę w tym Twoim stosiku :) Niedawno też zakupiłam ''Papierowe miasta'' tylko, że w innej okładce (te filmowe okładki Greena nie przypadły mi do gustu) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkradłabym Ci książkę Ewy Nowak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc jeśli chodzi o Greena to książki według mnie są nudne, ale reszta autorów okey.:)

    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Komórki robią teraz całkiem dobre zdjęcia. My mamy w domu aparat, a większość zdjęć i tak robimy komórką, bo zawsze jest pod ręką. Sporo ciekawych tytułów i muszę przyznać, że żadnego z nich nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stos! Podkradłabym Ci "Gwiazdę wschodu" i "Drzazgę". Pokochałam Serię Miętową, Ewy Nowak i teraz wszystkie jej książki biorę po prostu w ciemno ;).
    A "Hopeless" uwielbiam. Wspaniała książka! Jedna z moich ulubionych :).
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie czytałam, ale planuję książkę Scott ^^
    Gratuluję zdobyczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stosik, aż miło spojrzeć! Czytałam jedynie ,,Papierowe miasta", ale bardzo mi się nie podobała ta książka, już dawno żadna powieść mnie tak nie wymęczyła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie tam ani do Nowak, ani do Greena nie ciągnie :P.
    Ale zazdroszczę "Ognia i wody" *-*.
    "Dopóki nie zgasną..." ponoć fajne, choć osobiście nie czytałam.
    Grzbiety "Urodzonej..." i "Wybranej..." faktycznie śliczne *-*.
    Pozazdrościć zdobyczy :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  19. Super książki! Hopeless to moja ukochana książka. A Hunter przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)