piątek, 30 października 2015

ZALOTNY TAG KSIĄŻKOWY


Dzisiaj przychodzę do Was nie z recenzją, a tagiem, do którego nominowała mnie Ann Wars. Bardzo Ci dziękuję za nominację, zawsze chciałam zrobić ten tag - jest uroczy, kojarzy mi się głównie z walentykami :)


FAZA PIERWSZA - ZAUWAŻENIE
książka, którą kupiłam ze względu na ogładkę

Dobra, przyznaję się, takich książek jest u mnie na półce zdecydowanie za dużo, jestem wzrokowcem, który jak tylko zauważa cudowną okładkę, od razu pragnie ją mieć u siebie. Ale powieści, które najbardziej zapadły mi w pamięć, to bez wątpienia trylogia Dotyku Julii. Mam pierwszą i trzecią część u siebie. Ale gdzie druga? To głupie, ale będąc rok temu w księgarni pomyliłam Sekret Julii z Darem Julii, dlatego jak najszybciej muszę zaopatrzyć się w drugi tom.


FAZA DRUGA - PIERWSZE WRAŻENIE
książka, którą kupiłam ze względu na opis

I tu sytuacja się powtarza, takich lektur było multum. Może bez zbędnego rozwodzenia się, podam kilka przykładów:


FAZA TRZECIA - SŁODKIE ROZMÓWKI
książka ze świetnym stylem pisaskim

Pierwsze, co mi przyszło na myśl to Dary Anioła :P Lubię styl Clare, jest dopracowany, szczegółowy i bogaty w barwne opisy.


FAZA CZWARTA - PIERWSZA RANDKA
pierwszy tom serii, który sprawił, że chciałam się zabrać za następne

Oczywiście Dary Anioła, ale chyba powinnam sobie dać na razie z nimi siana, zdecydowanie za dużo razy ta seria zostaje przeze mnie dzisiaj wspomniana. Tak więc, równie dobrze jest to Ogień i woda, pierwsza część serii, która chyba nie posiada na chwilę obecną nazwy. Już od kilku miesięcy czekam niecierpliwie na drugi tom, który ma się podobno pojawić zimą 2016.


FAZA PIĄTA - NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE
książka, przy której przetrwałam noc

Na razie nie przychodzi  mi nic do głowy, ale kiedyś jak miałam jakieś dziesięć lat, bardzo często zarywałam noce przez książki. Było to zaledwie kilka lat temu, kiedy musiałam już o 22:00 (XD) gasić światło i wyspać się na drugi dzień do szkoły. Oczywiście zamiast spać, ja przykrywałam się całą kołdrą, ustawiałam książkę na kolona, telefon w dłoń, (którym świeciłam potem strony namiętnie czytanej przeze mnie wówczac ksiązki), bo nie miałam wtedy dobrej latarki, jedynie taką wielką, której światło było widać chyba na drugim krańcu świata. Telefon mnie dosłownie ratował. 


FAZA SZÓSTA - ZAWSZE W MYŚLACH
książka, o której nie mogę przestać myśleć

No i znowu książka w liczbie pojedynczej. Za karę nie odpowiem na to pytanie, twórca tego tagu niech się smaży w piekle, tak nie można!

FAZA SIÓDMA - KONTAKT FIZYCZNY
książka, którą kocham za towarzyszące przy niej feelsy

Droga Ann, dopisuję się do twojej odpowiedzi, Gwiazd naszych wina niezaprzeczalnie wygrywa tę rundę :D Uwielbiam Greena, mimo że nie sięgnęłam po jego wszystkie książki i nie, nie planuję tego robić w przyszłości. Ten autor, jeden z niewielu potrafił wycisnąć ze mnie tonę łez.


FAZA ÓSMA - SPOTKANIE Z RODZICAMI
książka, którą chcę polecić rodzicom i znajomym

Znajomym dosłownie wszystko polecam, co oczywiście mi się spodobało. Z rodzicami to trochę inna sprawa, ale kiedyś namawiałam ich do Harry'ego Potter'a i Igrzysk Śmierci.


FAZA DZIEWIĄTA - MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI
książka, którą wiem, że będę ją czytała wiele razy w przyszłości

I na koniec odpowiem mało kreatywnie, bo prawda jest taka, że nie mam takiej książki. Czytam tylko raz, ale za to porządnie.

FAZA DZIESIĄTA - DZIELENIE SIĘ MIŁOŚCIĄ
Kogo nominuję?
Moja nominacja leci w stronę Katie z Cynamon Katie Books. Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Świetny TAG i świetne odpowiedzi :) Faktycznie na wiele pytań trudno odpowiedzieć tylko jednym tytułem książki - też miałabym z tym problem. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym tagu. Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede Mną "Gwiazd naszych wina ", ale jestem już coraz bliżej! Faktycznie Dotyk Julii ma wspaniałą okładkę :) ja też kupiłam Miasto Kości ze względu na opis :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Dotyk Julii ma świetne okładki. Ja gdybym mogła, to namawiałabym wszystkich do przeczytania HP i Igrzysk Śmierci :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, nominowałam Cię do tagu! http://secretsofbooks.blogspot.com/2015/10/kultusarny-tag-jesienny.html :>>
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki Dotyku Julii są niesamowite. :D
    Zgodzę się, co do świetnego stylu Clare. Mi również on się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wykonanie tego TAGu ;). A ''Gwiazd naszych wina'' jest takie... że aż brak mi słów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię ci się fascynacją DA... ja również kocham styl Clare ♥ jak na razie przeczytałam pierwsze trzy części DA i całe DM. Resztę muszę doczytać przed rozpoczęciem serialu ;)

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam "Gwiazd naszych wina"! Cudowna książka :). A i seria "Igrzyska śmierci" też zajmuje szczególne miejsce w moim sercu ;).
    Trzeba przyznać że seria o Julii posiada piękne okładki. Mam wszystkie i nie mogę się na nie napatrzeć ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)