środa, 4 listopada 2015

Zdobycze książkowe #3 | stosik październikowy


Witam Was w kolejnej odsłonie książkowych zdobyczy. W tym miesiącu moją biblioteczkę wzbogaciły fantastyczne tytuły, których recenzje zresztą za niedługo opublikuję na blogu. Bez zbędnego przedłużania - Zapraszam :)


  • Próba żelaza - Cassandra Clare & Holly Black. Jak wiecie, Cassie jest moją ulubioną autorką, dlatego musiałam zaopatrzyć się w pierwszy tom serii Magisterium. Naprawdę nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po tę książkę, mam nadzieję, że mi się spodoba ;) (zakup własny)
  • Gdzie jest korona cara? - Artur Pacuła. (recenzja) Dobra młodzieżówka, z którą spędziłam miło czas. Czekam na kontynuację :) (od autora)
  • Gwiazd naszych wina - John Green. Wspominałam w poprzednim stosiku, że planuję mieć u siebie na półce wszystkie książki Greena w filmowych okładkach. Pozostaje mi jeszcze czekać na Szukając Alaski, które mają zostać zekranizowane w 2016 albo 2017 roku (nie pamiętam...) (zakup własny)
  • Plaga samobójców - Suzanne Young. Tę i jak na razie trzy inne książki udało mi się wygrać w konkursie u Ferii Young. Post Moja książkowa jesień został nagrodzony prenumeratą wszystkich tytułów wydanych przez to wydawnictwo do końca roku. Jestem naprawdę szczęśliwa, że udało mi się wygrać w tym konkursie, gdyż nagrody jest faaaantastyczne! :D. A po Plagę samobójców mam zamiar sięgnąć dopiero po wydaniu drugiego tomu.
  • Aplikacja - Lauren Miller. Tej książki byłam ogromnie ciekawa już kilka tygodni przed jej premierą. Na razie jestem na około dwusetnej stronie, ale już teraz mogę Wam powiedzieć, że to jedna z lepszych książek tego roku. Recenzja wkrótce :) (j.w)
  • Odrodzona - C.C. Hunter. Jeśli się nie mylę, jest to kontynuacja (albo coś w ten deseń) serii Wodospady Cienia. Na razie się za to nie biorę, jak już wspominałam przy poprzednim stosiku, aktualnie zajmuję się kolekcjonowaniem tej pierwszej serii C.C. Hunter. (j.w)
  • Czy wspominałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame. (recenzja) Książka na którą z niecierpliwością czekałam już od dawna. Mimo że sama w sobie nie jest ambitna, z pewnością zasługuje na uwagę. Tak jak Aplikacja, jedna z lepszych książek wydanych w tym roku :) (j.w)
  • To przez ciebie! - Mhairi McFarlane. (recenzja) Jeśli uwielbiacie obyczajówki i brytyjski humor, musicie przeczytać tę książkę! Bardzo mi się spodobała, planuję sięgnąć po resztę dzieł tej autorki, gdyż pani McFarlane ma świetne pióro. (od HarperCollins)

Na październik to już wszystko, mam nadzieję, że i listopad okaże się świetnym miesiącem, jeżeli chodzi o dobre książki. No i oczywiście standardowe pytanie: Czy czytaliście coś z tego zestawienia?

23 komentarze:

  1. ,,Gwiazd naszych wina" jedynie czytałam, książka w porządku, ale jednak mojego serca nie skradła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z Twojego stosika :P Mam w palach "Plagę samobójców" oraz "To przez ciebie". Zazdroszczę świetnych książek. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze kiedy widzę takie pokaźne stosiki od razu zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mam ochotę ukraść Ci Plagę samobójców ;). Cudowny stosik, tylko pozazdrościć :).

    OdpowiedzUsuń
  5. "Plagi samobójców" zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę zabrać Ci trzy książki z tego stosika :D
    Gwiazd Naszych Wina czytałam rok temu i mi się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Plagi samobójców", bo sama już od jakiegoś czasu poluję na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż zrecenzujesz Próbę Żelaza i Plagi samobójców :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tylu pozycji i tak fajnego stosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Plaga samobóvjów od dłuższego czasu chodzi mi po głowie.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stos! Zazdroszczę książki "Czy wspominałam, że Cię kocham". Bardzo chciałabym ją przeczytać :).
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic z stosiku nie czytałam ale będę musiała to nadrobić :D Aktualnie poluję na "Podaruj mi miłość" wiesz taki świąteczny klimat który zresztą uwielbiam ♥♥
    Magisterium uwielbiam Cassandrę więc czekam na recenzję, plaga samobójców i aplikacja
    nie kuś kobieto nie kuś xD
    Pozdrawiam ciepło kochana,
    www.ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo słyszałam o "Aplikacji", muszę się w nią zaopatrzyć :)
    pozdrawiam
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany stosik, polecam GNW :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję Próby żelaza :D Gratuluję zdobyczy :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego stosu czytałam tylko "To przez ciebie!" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twojego stosika czytałam kilka książek, gorąco polecam "Aplikacje", "Czy wspomniałam, że Cię kocham?" oraz "Gwiazd naszych wina". Z "Plagą samobójców" mam zamiar zapoznać się w tym miesiącu, mam nadzieję, że mi się spodoba! Życzę udanej lektury wszystkich pozycji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Czy wspominałam, że Cię kocham?" Genialny stos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nadrobiłam recenzję :) cieszę się, bo mam w planach tę książkę :D

      Usuń
  19. Oo, ile świetnych pozycji! ''Gwiazd naszych wina'' przeczytałam rok temu we wakacje (nie muszę chyba dodawać, że ta książka jest genialna ;D), ''Próbę żelaza'' też mam za sobą i teraz wyczekuję drugiej części :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę wiedzieć w jakim programie dodajesz te super napisy i wgl? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)