sobota, 26 grudnia 2015

Zdobycze książkowe #5 | stosik grudniowy


Okres świąteczny trwa w najlepsze, a ja mam dla Was kolejną odsłonę zdobyczy książkowych! Mam nadzieję, że tegoroczne święta spędzacie szczęśliwie i w dobrej atmosferze, a pod Waszą choinką znalazło się dużo książkowych prezentów. Nie wiem, kiedy pojawi się kolejny post, dlatego już teraz chciałabym Wam życzyć szczęśliego Sylwestra oraz Nowego Roku!


Na samej górze znajduje się Przebudzona o świcie, czyli drugi tom Wodospadów Cienia. Kiedyś wspominałam, że kolekcjonuję całą serię, dopiero potem zabiorę się za czytanie. Na szczęście pierwszą i piątą część udało mi się już zdobyć. Więzień Labiryntu i Próby ognia to dwa pierwsze tomy trylogii, o której zawsze marzyłam, dlatego ogromnie się cieszę, że (prawie) ją posiadam. Uwielbiam okładki Papierowego Księżyca, na półce prezentują się genialnie! Pod kloszem już zrecenzowałam, zdecydowanie polecam miłośnikom Young Adults, a Eperu właśnie przed chwilą skończyłam - po Nowym Roku spodziewajcie się recenzji owej książki.

Z mojej strony to wszystko, uważam, iż grudzień był bardzo ciekawy, jeżeli chodzi o nowe zdobycze książkowe. Zaczytanej soboty życzę! :)

29 komentarzy:

  1. Ładny stosik :)
    Osobiście zazdroszczę Więźnia labiryntu

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się tutaj podoba. Twój blog ma bardzo przyjemny klimat, aż się dziwię, że jest taki młodziutki. Z pewnością będę zaglądała częściej.
    Też jestem ciekawa Twojej opinii o "Eperu".

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! Zazdroszczę "Prób ognia", bo na razie mam tylko pierwsza część trylogii na swojej półce, a bardzo chcę mieć wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Eperu" mam w planach :) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik na pewno cieszy oczy. :D Ja pod choinką książek nie znalazłam, tylko same bony bo najbliżsi już nie pamiętają co czytałam, a czego nie.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos!
    Zazdroszczę zwłaszcza "Więźnia labiryntu" ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Więzień labiryntu wciąga bez reszty i jest to naprawdę niesamowita lektura - a z pewnością dla osób, które siedzą w gatunku. Miłego czytania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już pomału kończę Więźnia, faktycznie, baaardzo wyciąga :D

      Usuń
  10. Bogaty stosik, nie posiadam żadnej z powyższych książek, ale życzę samych miłych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też najpierw zbieram, a potem czytam:) Najserdeczniejsze życzenia na 2016 rok:) Serdecznie ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój stosik prezentuje się przecudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorąco polecam trylogię Dashnera - to jedna z moich ulubionych. Jednak mam nieco odmienną opinię w kwestii okładek - mi się bardziej podobają filmowe wydania :)

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo zacznę drugi tom, ogromnie mi się podoba ;)

      Usuń
  14. Gratuluję książkowych zdobyczy w tym miesiącu. Ja także w tym miesiącu stałam się właścicielką "Więźnia labiryntu" :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie, Julia ;)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny stosik. Niestety nie znam żadnej z tych książek, więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Nominowałam Cię do tagu :)
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/2015/12/tagged-book-tag.html?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik.
    Życzę miłego czytania! :)

    Zapraszam do siebie.
    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)