piątek, 5 lutego 2016

Zdobycze książkowe #6 | stosik styczniowy


Styczeń już za nami, a ja mam dla Was kolejny stosik! Przyznaję się - w styczniu na blogu świeciły pustki. Zdaję sobie z tego sprawę, jednakże był to dla mnie miesiąc, w którym co rusz się coś działo, dlatego w lutym nadrobię wszystkie moje zaległości. Na chwilę obecną planuję więcej recenzji i postów tematycznych, a co z tego wyjdzie, zobaczycie niedługo.


Na samej górze znajduje się Duch drapacza chmur - książkę dostałam w prezencie, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Na premierę Kamienia i soli czekałam już od wakacji, wprost nie mogłam doczekać się tej powieści, dlatego dziękuję wydawnictwu IUVI za bardzo miłą niespodziankę :) - recenzja pojawi się na dniach, przedpremierowo. Drżenie natomiast udało mi się wyrać w konkursie na stronie wydawnictwa, naprawdę ogromnie cieszę się, że posiadam pierwszy tom tej trylogii. Gregor i klątwa Stałocieplnych był również w paczce od IUVI, niestety nastąpiła jakaś pomyłka, dlatego z Gregorem trwa aktualnie konkurs-losowanie na moim blogu. Jak najdalej stąd (recenzja) okazała się świetną młodzieżówką, po którą każdy miłośnik young adults musi niezwłocznie sięgnąć. Girl Online w trasie jest również wynikiem konkursu, za niedługo na moim blogu pojawią się recenzje obu tomów.

Z mojej strony to wszystko - życzę wszystkim zaczytanego weekendu! :)

17 komentarzy:

  1. Wspaniałe nabytki, życzę udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dla mnie... ale Tobie życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdobycze ^.^
    Pozdrawiam i miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik imponujący, to trzeba przyznać! Niestety, dla siebie niczego nie znalazłam, no, może przygody Gregora kiedyś bym chciała poznać. ;)
    Miłego czytania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza "Gregorem" i "Girl One" nic za bardzo z tego nie kojarzę, ale przynajmniej te dwie to nie mój typ historii :D
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, zazdroszczę i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kamień i sól" chętnie bym przeczytała bo słyszałam o tej książce wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spory stosik, choć nie w moim klimacie. Tobie jednak życzę dużo czasu na przeczytanie wszystkich pozycji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no... ładne stosisko nam zaprezentowałaś ;) oby luty też był tak udany ♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdobycze. Gratuluję i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik! Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kamień i sól"! <3 Czekam na własny egzemplarz (a w międzyczasie na Twoją opinię ;>)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stosik <3 Widzę, że powodzi Ci się w konkursach :D Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ''Kamień i sól'' ^^ Jak ja Ci zazdroszczę tej książki! Też czekam na nią od wakacji, ale na razie nie mam funduszy by ją sobie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik! Jeszcze nie czytałam żadnej pozycji z niego, ale... JESZCZE, bo na każdą z tych książek ochotę! :D
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknych książek w biblioteczce :) Mnie zawsze cieszą jak małą dziewczynkę! Życzę by żadna z nich Cie nie zawiodła!

    I zapraszam do siebie na "50 faktów o mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Jak najdalej stąd" to książka ostatnio popularna, więc czekam na Twoją opinię :)
    A pozostałych za bardzo nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)