piątek, 1 kwietnia 2016

Zdobycze książkowe #7 | stosik wiosenny


Dawno na blogu nie pojawiło się stosiku, głównie dlatego, że w lutym walczyłam o dzienne, naturalne światło, bez którego zdjęcia niestety nie wyglądały dobrze. Tak czy inaczej, w tym miesiącu (i po części w lutym) kupiłam książki, które od dawna chciałam mieć, dlatego cieszę się, że moja lista powieści must have choć trochę się zawęziła i bez wyrzutów sumienia będę mogła wpsiać na nią nowe książkowe marzenia.




Na samym górze widnieją dwa klasyki z serii Angielski Ogród, których poszukiwałam naprawdę długo, ponieważ zależało mi na miękkich okładkach, a większość egzemplarzy z tej serii jakie widziałam, były w twardych. Jeśli chodzi o Dumę i uprzedzenie jestem już bliska ostatnich rozdziałów - jak na razie jestem nią oczarowana i  ogromnie żałuję, że dopiero teraz zapoznałam się z piórem Jane Austen. Następną pozycją jest Ostatnia Piosenka napisana przez zachwalanego i dość popularnego pisarza, no cóż, zobaczymy, czy i mnie zachwycą romanse Sparksa. Dalej widać Czy wspominałem, że Cię potrzebuję? czyli drugi tom serii DIMILY, na premierę którego czekałam już od października. Jestem ogromnie podekscytowana, że wreszcie będę mogła poznać dalsze losy Eden i Tylera, liczę również na to, iż Estelle Maskame dobrze się spisze i nie złamie mi mojego czytelniczego serca :D Przedostatnią już książką jest Klasa - ową pozycję udało mi się cudem wygrać w losowaniu na blogu Z książką w kieszeni - również nie mogę się doczekać spotkania z tą powieścią, mam nadzieję, że wywrze na mnie pozytywne wrażenia. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa HarperCollins - opis z tylnej okładki wydaje mi się naprawdę ciekawy, a sama recenzja pojawi się już wkrótce na blogu.

14 komentarzy:

  1. "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję?" sama z chęcią przeczytam :) Serdecznie polecam ci "Ostatnią piosenką", którą czytałam i bardzo mi się podobała.

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!
    Ostatnia piosenkę też czytałam i mam... bardzo dobra książką! Aczkolwiek jakoś nie sprawiła, że miałam ochotę na kolejne Sparksa...
    Duma i wichrowe... i to w tym wydaniu - CUDO!
    Na pewno Ci się spodobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa książki Chłopak, który zakradal się przez okno no i muszę się zmobilizować żeby dokończyć Dumę i uprzedzenie, bo utknelam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki z serii "Angielski ogród" muszą wspaniale wyglądać w komplecie :) Osobiście również planuję w nie zainwestować oraz oczywiście przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nabytki! Też mam... wszystko oprócz "Klasy" :) Miłego czytania.

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na swojej półce "Wichrowe wzgórza" i w końcu muszę się za tę ksiązkę zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko to, czego bym nie tknęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno'' jest na mojej liście must have, jeśli się uda to może pod koniec miesiąca go zdobędę. Ten tytuł mnie zniewoli ;D. ''Dumę i uprzedzenie'' nadal nie przeczytałam, a dość długo siedziała na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozostaje mi życzyć miłej lektury i zaprosić do siebie na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik, życzę miłej lektury! Ja również poluję na "Wichrowe wzgórza" oraz "Dumę i uprzedzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Dumy i uprzedzenia". Od jakiegoś czasu poluję na tę powieść z twardą okładką z obwolutą i niestety już nigdzie jej nie ma :/ Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Duma i uprzedzenie" oraz "Wichrowe Wzgórza" są cudowne, wspaniałe, po prostu arcydzieła :D Jeszcze te piękne wydania <3 Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii o książce Jane Austen oraz Emily Bronte, bo je czytałam i chętnie porównam wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)