wtorek, 24 maja 2016

Zdobycze książkowe #8 | stosik wiosenny nr 2


Kwiecień i maj nie był obfity pod względem zakupów książkowych, dlatego mam nadzieję, że w przyszłych miesiącach uda mi się nieco poszerzyć moje zbiory. Większość tych książek to naprawdę ciekawe pozycje, które bardzo chciałam przeczytać, recenzje z pewnością za niedługo pojawią się na blogu.

Na samej górze widnieją upolowane na promocji Kwiaty na poddaszu oraz Jeden dzień. Tę drugą bardzo chciałam przeczytać już od dawna, głównie ze względu na listy/pocztówki, które podobno mają wymieniać między sobą główni bohaterzy. Książkę jak i serię autorstwa Virginy C. Andrews chyba nie muszę nikomu przedstawiać - opinie są podzielone, jedni zachwalają ją pod niebiosa a drudzy stanowczo odradzają, no cóż, zobaczymy. Dziewczyna z ogrodu to miła niespodzianka za recenzję miesiąca od taniaksiazka.pl. Szczerze nie spodziewałam się, że moja recenzja sprzed kilku miesięcy może coś wygrać, dlatego tym bardziej się cieszę. Na końcu widać Niezrównanych, których już zaczęłam czytać i jak na razie książa zapowiada ciekawie - miejmy nadzieję, że pozostanie tak do ostatniego rozdziału.
To już wszystko, może nie było tego aż tak dużo, ale chciałam opublikować cokolwiek, ponieważ bardzo brakuje mi regularnego wstawiania postów oraz pisania recenzji. Na pewno za niedługo tu wrócę, szkoła już się kończy, przez co wreszcie znajdę czas na książki i bloga ;)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Kwiaty na poddaszu", mam nadzieję, że Tobie również się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Niezrównanych - jak i do samej autorki - nie potrafię się przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jeden dzień' to świetna książka, a film jest równie dobry :D
    Zazdroszczę nabytków - przyjemnej lektury Ci życzę :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jeden dzień" mam od dawna w planach. Książka czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama bardzo lubi serię ,,Kwiaty na poddaszu". Ja jeszcze nie miałam okazji jej czytać. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. "Kwiaty na poddaszu" przeczytałam w ciągu jednej nocy, ale już następne części wcale mnie nie zachwyciły. "Jeden dzień"mam i ja, ale czeka na koniec czerwca, (tak jak wiele innych książek:)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdobycze <3 Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, jeśli chodzi o Niezrównanych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłej lektury :) Sama raczej nie mam w planach żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Kwiaty na poddaszu" oraz "Ten jeden dzień" i bardzo lubię tę książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, bowiem motywuje on do dalszego pisania oraz prowadzenia bloga. Miło mi również będzie, jeśli dołączysz do obserwatorów :)